Зазвичай причиною ремонту гальмівних супортів стають надриви на пильовику гальмівного поршня, які призводять до заклинювання поршня. Або ж виток гальмівної рідини через корозію поршня.
Явними ознаками приклинювання поршня гальмівного супорту є відсутність накату, сильний нагрів гальмівних дисків, запах палених гальмівних колодок.
Якщо виток гальмівної рідини можна виявити по волозі на супорті та колісному диску, чи за зменшенням рівня гальмівної рідини в бачку, то розрив пильовика можна локалізувати лише при демонтажі супорту. Наприклад, для заміни гальмівних колодок.
Першим етапом робіт після демонтажу супорту з автомобіля є підготовка до його розбирання. Хоч і чисткою зовнішніх поверхонь зазвичай нехтують, та вона, окрім візуального ефекту, сприяє відновленню якісного теплообміну. Промивка внутрішніх поверхонь циліндру є обов’язковою, так як в ній збираються продукти корозії у вигляді бруду, які також досить часто стають причиною приклинювання гальмівного супорту.
Далі встановлення нового пильовику. Оскільки цей супорт японського виробництва, на ньому використовується пильовик з металевим корпусом, як в сальниках. Для того, щоб його правильно встановити ми змазуємо поверхню спеціальною змазкою для гальмівних систем, яка є нейтральною до резинових виробів, та запресовуємо за допомогою спеціальної оправки.
Якщо поршень не має слідів корозії, використовуємо його повторно. В іншому випадку встановлюємо новий поршень.
Після монтажу відреставрованого супорту на автомобіль виганяємо повітря з гальмівних магістралей. Також проводимо повну заміну гальмівної рідини на нову. Свіжа гальмівна рідина підвищить точку кипіння, що стане в нагоді при екстрених гальмуваннях. Іншим аспектом є зменшення корозії гальмівних магістралей.
Якщо Вам потрібен ремонт гальмівної системи в Броварах, довірте автомобіль спеціалістам Автомайстерні “KANUKU”
Запис за телефоном +38 (093) 342 42 42